Така собi чемiпонка вчиться в нашiй школi

/Files/images/7s.jpg

Наташа учится в 9-а классе. О ее победах читайте на страничке новостей. Вот что говорят о ней ее одноклассники:
Очень веселая, привлекательная, честная, сильная, умная.
Наташа очень интересный и сильный в себе человек. Мы с ней давно общаемся, я ее очень уважаю.
Наташа может дать хороший совет и развеселить.
Веселая, умная, добрая, спортивная и помогает другим в трудных ситуациях.
У нее никогда не бывает плохого настроения. Каждый день, приходя в школу, приносит с собой праздник. Она моя лучшая подруга и я рада за нее.
Украинец Наташа – просто молодец! Я за нее очень рада, что она заняла первое место по борьбе. Я желаю Наташе всего наилучшего и чтобы она всегда побеждала!

/Files/images/7d.jpg

Хорошая девчонка, спортивная, боевая, одним словом – супер!
Классный друг для всех в классе.
Наташа очень милая.

/Files/images/7a.jpg

Всегда добивается своих целей
Наташа, ты молодец и ты рулишь. С победой!
Наташа! Так держать!

З дня існування нашої школи в ній працює педагог з великої літери Валентина Іванівна Петренко

/Files/images/Валентина Іванівна.JPG

Валентина Іванівна Петренко, вчитель вищої категорії, вчитель – методист. Педагогічний стаж роботи – 37 років. Закінчила Харківське педагогічне училище та Харківський державний педагогічний інститут імені Г.С.Сковороди.
Тема, над якою працює Валентина Іванівна, - «Використання інтерактивних форм та прийомів навчання на уроці.»
"Своє завдання як учителя вбачаю у створенні умов для розкриття та розвитку активної творчої особистості молодшого школяра.
Щоб зацікавити учнів роботою на уроці, дбаю про гармонійне поєднання мотиваційного, змістового, процесуального та розвивального компонентів навчальної діяльності".
Досвід роботи свідчить про те, що фронтальна та індивідуальна форми організації навчальної діяльності молодших школярів не в змозі вирішити ті складові проблеми, що постають перед сучасною школою. Вважає, що певні можливості у розв’язання даного питання мають активні та інтерактивні методи роботи.
Особливої уваги в роботі з учнями надає розвиткові навичок самостійної роботи школярів, вчить їх спостерігати і уявляти, запам’ятовувати і порівнювати, міркувати і вміти виділити головне і другорядне в явищах і предметах. Орієнтація на розвиток активної творчої особистості учня є вибір інтерактивних технологій.
Застосування інтерактивного навчання здійснює шляхом використання фронтальних та кооперативних форм організації навчальної діяльності учнів, інтерактивних ігор та методів, що сприяють навчанню учнів вміння дискутувати.
Найбільш уживаними вважаю: - при фронтальній формі роботи такі технології: мозковий штурм, мікрофон, ажурна пилка; - при кооперативній формі навчання: карусель, робота в малих групах, пошук інформації; -інтерактивні ігри: «Рольова гра», «Драматизація» тощо. Часто активізувати учнів допомагає така форма, як «мозковий штурм» (як у фронтальній, так і в груповій роботі).
Діти не бояться висловлювати свої думки. Саме цю форму використовую для узагальнення вивченого матеріалу на підсумкових уроках та для активізації опорних знань при підготовці вивчення нової теми. Процес навчання планую активним. Це групова, парна співпраця, пошук і дослідництво, спілкування і взаєморозуміння.
Особливу певну надаю груповій співпраці, бо вона має переваги над іншими формами роботи, а саме: діти вчаться співробітництву; однокласники стають друзями; У своїй роботі на уроках використовую диференційований індивідуально – особистий підхід до учнів. На уроках практикую використання карток з диференційованим завданням.
Кiлькiсть переглядiв: 37

Коментарi

  • дима

    2010-11-22 13:32:25

    класные фото...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.