• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • НАЦIОНАЛЬНО-ПАТРIОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ У ШКОЛI

У рамках реалізації Концепції національно-патріотичного виховання учнів у школі проходить фестиваль відкритих виховних заходів (а далі - по класам: 2а і б: патріотичний квест - 6 команд: "Запорожці", "Калинка", "Барвінок", "Віночок", "Нащадки козаків", "патріоти України" презентували свої команди девізами, а потім відвідали 8 станцій: пісенна (проспівування народних пісень), творча (малювання державних символів України), бібліотечна (вікторина на знання народних традицій та історії України), літературна (повторення скоромовок), історична (знання державних символів), спортивна (відгадування спортивних загадок). До участі у квесті були залучені батьки, які залюбки ходили з командами по станціям.

/Files/images/нац1.JPG

У 10-А класі пройшов відкритий виховний захід, присвячений українським народним стравам. Особливо учням сподобався
український борщ, з любов'ю приготований класним керівником

/Files/images/нац2.JPG

/Files/images/україна-моя.gif

"Забудеш рідний край - тобі твій корінь всохне"
П. Тичина

Пріоритетним напрямком виховання дітей та молоді в національній системі освіти є патріотичне виховання. Актуальність патріотичного та духовного виховання юного покоління зумовлюється процесом формування в Україні громадянського суспільства, становлення єдиної нації.

Патріотизм сьогодні є нагальною потребою і для людей, і для держави, оскільки високий рівень патріотизму громадян забезпечить повноцінний гармонійний розвиток як особистості в державі, так і суспільства вцілому.

Патріотичне та духовне виховання підростаючого покоління забезпечить цілісність народу України, його національне відродження, об'єднання різних етносів і регіонів країни, соціально-економічний і демократичний розвиток України, розбудову та вдосконалення суверенної правової держави, соціално-політичну стабільність у державі та гідне представлення нашої країни у світі.

Який же патріотизм, які якості і риси повинні мати школярі? Серед характерних ознак патріотизму визначаються розуміння і сприйняття української ідеї; сприяння розбудові державної незалежності; засвоєння національних цінностей: української культури, мови, прищеплення шанобливого ставлення до історичної пам'яті; військово-патріотичне виховання тощо.

НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ

· ЗАКОНИ УКРАЇНИ

· Закон України "Про правовий статус та вшанування пам'яті борців за незалежність України у XX столітті"

· Закон України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні"

· Закон України "Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років"

· УКАЗИ ПРЕЗИДЕНТА

· Указ Президента України №580/2015 "Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 — 2020 роки"

· Указ Президента України №334/2015 "Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді"

· Указ Президента України від 13.11.2014 № 872 "Про День Гідності та Свободи";

· Указ Президента України від 13.11.2014 № 871 "Про День Соборності України";

· Указ Президента України від 14.10.2014 № 806 "Про День захисника України";

· Указ Президента України від 24.09.2014 № 744 "Про невідкладні заходи щодо захисту України та зміцнення її обороноздатності";

· Указ Президента України №272/2009 "Про проведення Всеукраїнської молодіжної акції "Пам'ятати. Відродити. Зберегти"

· Указ Президента України №212/2012 " Про Стратегію державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні та першочергові заходи щодо її реалізації"

· Концепція допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді, схвалена Указом Президента України від 25 жовтня 2002 року № 948;

· ПОСТАНОВИ, РОСПОРЯДЖЕННЯ,ДОРУЧЕННЯ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

· РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 25 грудня 2015 р. № 1400-р Про затвердження плану заходів щодо національно-патріотичного виховання молоді на 2016 рік ”

· Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я від 8 грудня 2009 р. N 1494-р Про затвердження плану заходів щодо підвищення рівня патріотичного виховання учнівської та студентської молоді шляхом проведення на постійній основі тематичних екскурсій з відвідуванням об'єктів культурної спадщини

· Доручення Кабінету Міністрів України від 05.05.2009 № 22966/1/1-09 та План організації виконання положень Указу Президента України від 27.04.2009 № 272 "Про проведення Всеукраїнської молодіжної акції «Пам’ятати. Відродити. Зберегти";

· П О С Т А Н О В А ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ Про Державний прапор України

· П О С Т А Н О В А ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ Про Державний герб України

· НАКАЗИ МОНУ
Наказ МОН № 641 від 16.06.15 року КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

· Наказ МОН № 768 від 16.07.15 року № 768 від 16 липня 2015 року Про національно-патріотичне виховання в системі освіти

· Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.10.2014 № 1232"Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді";

· Наказ МОНмолодьспорт №1243 від 31.10.11 року Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України

· Наказ, Міністерство у справах сім'ї, молоді та спорту; Міністерство оборони; Міністерство культури і туризму; Міністерство освіти і науки № 3754/981/538/49 від 27.10.09 року Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання молоді

· Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.09.2000 № 439 "Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України";

· ЛИСТИ МОНУ

· Лист МОН № 1/9-455 від 25.09.15 року Щодо заходів з відзначення Дня захисника України

· Лист Міністерства освіти і науки України від 08.05.2015 №1/9-235 "Щодо відвідування музеїв та навчально-тематичних екскурсій"

· Лист МОН № 1/9-211 від 23.04.15 року Про відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі

· Лист МОН № 1/9-78 від 17.02.15 року Про організацію Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл" ("Джура") в навчальних закладах

· Лист МОН № 1/9-614 від 27.11.14 року Про методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання

· Лист МОН № 1/9-412 від 13.08.14 року Про проведення Уроків мужності

· Лист МОНмолодьспорт № 1/9-530 від 27.07.12 року Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобами позакласної роботи

·

РЕГІОНАЛЬНІ ДОКУМЕНТИ

Про затвердження регіональної Програми військово-патріотичного виховання молоді та участі населення у заходах оборонної роботи на 2015 – 2017 роки

Про затвердження Комплексної програми розвитку освіти м. Харкова на 2011-2015 роки

“Про затвердження плану заходів щодо національно-патріотичного виховання молоді на 2016 рік ” № 1400-р — редакция от 25.12.2015

КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

ЛИСТ МОН № 1/9-614 ВІД 27.11.14 РОКУ «ПРО МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ»

ДЕРЖАВНІ СИМВОЛИ УКРАЇНИ

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ «ПРО ВІДЗНАЧЕННЯ У 2015 РОЦІ ДНЯ ГІДНОСТІ ТА СВОБОДИ»

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №635/2015 «ПРО ЗАХОДИ У ЗВ’ЯЗКУ З ДНЕМ ПАМ’ЯТІ ЖЕРТВ ГОЛОДОМОРІВ»

Сьогодні виховання громадянина – патріота – цілеспрямований, систематичний, регульований процес, мета якого – утвердження свідомості нації, народу, етнічної культури, мовної єдності, кращих рис характеру громадянина України.

В основі виховного процесу школи лежить система виховних відносин, що забезпечує взаємодію педагогів, батьків та учнів згідно з суспільно заданими цілями виховання – розквіт духовної сутності людини, яка має стати висококваліфікованим спеціалістом, займати чіткі національні, загальногосподарські позиції, бути активною у громадському житті, відповідальною за моральне становлення себе як особистості.

Реалізуючи концепцію освіти, як процес розвитку творчої особистості, педагогічний колектив постійно веде пошук нових педагогічних технологій, що сприяють формуванню середовища, яке розвиває, навчає та виховує. Анкетування, соціологічні опитування, індивідуальні бесіди дають змогу вивчати рівень вихованності, потреб, інтересів кожного учня.

Пріоритетним напрямком організаційно-педагогічної діяльності є індивідуальний підхід у вихованні особистості учнів, стимулювання їхніх внутрішніх сил до саморозвитку і самовиховання, що знайшло своє відображення в планах організаційно-виховної роботи всіх структурних підрозділів школи.

Значна увага педагогічним колективом приділяється виконанню Національної програми патріотичного виховання молоді, розвитку життєво-активної позиції громадянина України.

Головне завдання виховної діяльності - створення умов для активної життєвої позиції учнів, громадянського самовираження і самореалізації, максимального задоволення потреб учнів в інтелектуальному, культурному і моральному розвитку.

Ø /Files/images/konstitutcia_0.jpg

Ø формування патріотизму, відповідальності за долю нації, держави;

Ø виховання розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином України;

Ø формування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України.

Ø збереження і продовження українських культурно-історичних традицій;

Ø виховання шанобливого ставлення до рідних святинь, української мови, історії;

Ø формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу;

Ø формування соціальної активності;

Ø виховання правової культури особистості;

Ø формування й розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностей;

Ø формування в учнів потреби до праці як першої життєвої необхідності, високої цінності й головного способу досягнення життєвого успіху

Ø сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості;

Ø виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УРОКУ СОБОРНОСТІ «ЄДНАННЯ ЗАРАДИ НЕЗАЛЕЖНОСТІ» (ДО ДНЯ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ 22 СІЧНЯ 2016 РОКУ)

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВШАНУВАННЯ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗАГИБЛИХ ВІД ГОЛОДОМОРУ 1932 – 1933 РОКІВ (ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ЖЕРТВ ГОЛОДОМОРУ)

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

/Files/images/2_331_i.jpg


МАТЕРІАЛИ VІ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ З ПИТАНЬ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ «Соціальний розвиток України та патріотичне виховання громадян»

ЗАХОДИ

КОНКУРС УКРАIНСЬКОI ПIСНI 21. 09. 2015

Кiлькiсть переглядiв: 264

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.