/Files/images/429.jpg

День народження школи – 1 вересня 1974 року

Місце народження – м Харків,Салтівка, 533 м/р,вул. Світла, 39-А

Батьки – Управління освіти адмiнiстрацii Московського району Харкiвськоі мiськоi ради

Ім’я – ЗОШ № 42

Директор ЛИСИЦИНА Валентина Юріївна

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ:

«Формування національно–патріотичного виховання учнівської молоді в умовах сучасної школи»

Мета роботи над темою:

Розвиток національно-патріотичного виховання як пріоритетної сфери соціального життя країни, підвищення його статусу та розвитку потенціалу, досягнення якісно нових результатів у духовно-моральному, патріотичному, трудовому, художньо-естетичному, екологічному вихованні підростаючого покоління

/Files/images/стуктурв МР.JPG

Сьогодні – це 36 вчителiв, із них: з вищою освітою - 35, бакалавр - 1, сумісників - 5, мають кваліфікаційну категорію „Спеціаліст вищої категорії” – 11, „Спеціаліст І категорії” – 7, „Спеціаліст ІІ категорії” – 8, спеціаліст - 9, мають педагогічні звання „Вчитель-методист” – 4, „Старший вчитель” – 5, "Відмінник освіти" – 1

Педагогічний колектив стабільний, більш 34,7% – вчителі до 40 років.



Школа очима дітей: “Вчителі вражають мене своєю глибокою духовністю. Саме в цій школі я зустріла ідеал учителя. І скажу по секрету: навіть не одного.”

Школа очима батьків: “В школі напрочуд добра аура”.

Школа очима вчителів: “Наша школа хороша тому, що в ній добре кожному: дітям і дорослим”.

В нашій школі тепло і затишно всім: і дорослим, і дітям. Затишно навіть тоді, коли йде палка суперечка, затишно, коли хтось розповідає про себе, весело, коли всі вирішують загальні проблеми. Хто вони, ці люди? Це вчителі й учні, це батьки й адміністрація. Тут діти і дорослі уміють не тільки слухати, але й чути, вміють усвідомлювати своє “Я”, тому що:

Основні принципи діяльності шкільного колективу такі:

  • кожна особистість унікальна: тим вона й цікава;
  • всі люди неідеальні, але кожний у змозі стати кращим;
  • кожний має право обирати свій шлях до ідеалу, але кожний повинен відповідати за свій вибір;
  • не оцінюй особистість, цінуй її;
  • оцінюй не людину, а результати її діяльності;
  • допомагай кожному, кому можеш допомогти;
  • приймай допомогу від кожного, хто хоче допомогти;
  • кожна людина обдарована, головне – допомогти їй розкрити своє обдарування;
  • колектив складається з особистостей, особистість реалізується в колективі.
Кiлькiсть переглядiв: 272

Коментарi

  • Руслан

    2010-11-22 13:31:39

    Информативно....

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.