Звернення та запит на інформацію ХГ № 42 можна подати:
1. У письмовій форміна поштову адресу: 61129, Харківська обл., м. Харків, вул. Світла, 39А, Харківська гімназія № 42 Харківської міської ради (на конверті вказувати "Публічна інформація" у разі надсилання запиту);
2. В усній форміза телефонами: +380672717119, (057) 725-16-79, 725-16-80
3. Електронною поштоюsch42@kharkivosvita.net.ua (з поміткою "Звернення", "Запит публічної інформації")
4. Через електронне зверненняпокликання
5. Через електронний запитпокликання
4. Під час особистого прийомум. Харків, вул. Світла, 39А
5. Відповідальна особаНаталія МЕРЗЛЯКОВА

ЗРАЗОК ФОРМИ ПИСЬМОВОГО ЗАПИТУ

Датою подання електронного звернення та запиту на інформацію є дата його реєстрації. Якщо електронне звернення або запит надійшли на визначену електронну адресу в неробочий день та час, то датою подання такого звернення або запиту вважається наступний після нього робочий день.

ЗверненняЗапит
ЗаконодавствоЗакон України "Про звернення громадян"Закон України "Про доступ до публічної інформації"
Визначення понятьпропозиції;
зауваження;
заява;
клопотання;
скарга.

Потребує вчинення певних дій.
прохання надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні розпорядника інформації;

не потребує узагальнення, аналітичної обробки даних або створення їх в інший спосіб.
Суб’єктигромадяни України;

особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території.
Запитувачі інформації – фізичні, юридичні особи,об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень.

Розпорядники інформації:

суб’єкти, визначені у ст. 13 Закону;
структурний підрозділ або відповідальна особа з питань запитів на інформацію розпорядників інформації.
Форма документаусна;
письмова.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
усна;
письмова;
інша форма на вибір запитувача (поштою, факсом, телефоном, ел. поштою).

Письмовий запит подається в довільній формі.
Реквізити та зміст документаПрізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина.

викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
підпис і дата за умови подання звернення в письмовій формі.
Ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
загальний опис інформації або вид, назву,реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Строкине більше одного місяця від дня надходження;

не пізніше 15 днів від дня їх отримання, які не потребують додаткового вивчення.

не більше 45 днів, якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо.

На обґрунтовану письмову вимогу громадян термін розгляду може бути скорочено від встановленого.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
відповідь на запит надається не пізніше 5 робочих днів з моменту його отримання;

у виняткових випадках (частини 2, 3 ст. 20 Закону) відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання;

строк розгляду запиту може бути продовжено з 5 до 20 робочих днів, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних.

Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача у письмовій формі не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту.
ПлатаПлата за звернення не стягується Інформація на запит надається безкоштовно.

Якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, відшкодовуються фактичні витрати на копіювання та друк.

При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
ОскарженняДо рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких:

порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян);
створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;
незаконно покладено на громадянина які-небудь обов’язки або його незаконно притягнуто до відповідальності.
Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Особливості оформлення звернень та запитів у різних формах

ПисьмоваЕлектроннаУсна, у т.ч. телефонний
ФормаБудь-яка, можна використовувати зразокБудь-яка, можна використовувати зразокГромадяни формулюють суть запиту чи звернення, а форму заповнює відповідальна особа самостійно
Ім'яОбов'язковоОбов'язковоОбов'язково
ПідписОбов'язковоНеобов'язково (ЕЦП можна не накладати)Відсутній
ДатаОбов'язкова (достатньо відбитка календарного штемпеля)Необов'язкова (фіксується в автоматичному режимі)Вказує відповідальна особа самостійно при заповнені форми
Поштова адресаОбов'язковоОбов'язково, якщо відповідь належить надати поштоюОбов'язково
Електронна адресаОбов'язкова, якщо відповідь належить надати електронною поштоюОбов'язкова, якщо відповідь належить надати на іншу адресу, ніж та, з якої запит надійшовОбов'язкова, якщо відповідь належить надати електронною поштою
ТелефонНеобов'язковоНеобов'язковоНеобов'язково (але якщо відповідь не надають негайно, то вказують поштову чи електронну адресу)
Причина запитуЗаборонено вимагатиЗаборонено вимагатиЗаборонено вимагати
Кiлькiсть переглядiв: 920

Фотогалерея

Звернутися для редагування/видалення інформації про дитину з сайту або повідомити про нелегальний контент, Ви можете, написавши на електронну пошту library@school42.edu.kh.ua

/Files/images/dlya_svyat/logo.jpg

Дата останньої зміни 15 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!